Wednesday, December 24, 2014

.awal dan akhir.

sudah tiba hari-hari akhir
untuk mula hari-hari baru
dalam tahun yang baru
kisah yang baru
lembaran yang baru
tajuk yang baru
helaian yang baru
dengan segala yang baru

hidup....
aku jua mahu hidup baru
itu harapan aku
mana yang aku pahat dalam hati
untuk tahun baru
tapi aku tak tahu
apa aku mampu
untuk harungi perkara lalu
dan terus berusaha capai impian itu

hati....
ya aku tak kuat
tapi aku cuba
tahan dan keraskan jiwa
demi harapan yang aku buat

hari baru...
aku mahu apa yang aku mahu
walau susah perit celaka akan aku lalu
tidak mengapa wahai hati
asal kau bukan mati kerana diam diri

No comments:

Post a Comment

.Cerita Pertunangan Jann.

Assalammualaikum..memang dah lama sangat aku tak update blog. Sejujurnya memang tak sempat nak jenguk langsung. Last update pun hujung tahu...