Monday, October 29, 2012

.post-convocation photoshoot.

mood tuan blog : mood konvo
pesanan : anda tidak dibenarkan menyampah dengan mood haku tuh..wahahaha

Assalammualaikum..
sebelum apa-apa aku nak mintak maaf banyak-banyak 
sebab mood diri sendiri masih lagi dalam mood konvo
heh melampau tau!! hahahaha
kali ni jom layan POST-CONVOCATION PHOTOSHOOT pulak
episod mood konvo yang lain boleh rajin klik link bawah ni ok awak-awak semua =)
















Design Studio
rindu gila dengan suasana studio
mana tak rindunya..4 tahun tungkus-lumus stress sama-sama dalam studio 24 jam










Perpustakaan Sultanah Zanariah, (PSZ UTM)


























  









this is an awesome convocation event
seriously miss you guys =')
friendship never end
~UTM~
Alhamdulillah..syukur..

ok korang..tu je cerita pasal konvo
lepas ni sumpah tak cerita dah
hahahaha
muntah gambar konvo..lalalala~~

6 comments: