Monday, October 22, 2012

.preconvocation photoshoot.

mood penulis : hip-hip hooreyy!!
pesanan : ini entry bergambar

Assalammualaikum
pejam celik pejam celik dah tamat pengajian aku di UTM, Skudai
4 tahun dah berlalu..owhh rasa sekejap sangat
mula lah rasa mengada 4 tahun tu sekejap
dulu masa tengah tunggang terbalik tak tidur malam gara-gara assignment dan projek
bukan main suruh masa tu berlalu dengan cepat
supaya dapat habis belajar dan punyai masa yang banyak untuk tidur
kesimpulannya, 4 tahun tu agak lama jugak sebenarnya
ok jom tengok gambar hoorey-hoorey 4 tahun belajar..huh!

Tarikh keramat : 13 Oktober 2012
Lokasi : Universiti Teknologi Malaysia, Skudai, Johor

 
  
 
 
 

kenangan manis dan pahit selama 4 tahun bersama dengan kawan-kawan banyak mengajar aku tentang kehidupan yang sebenar..seriously i miss you guys =')

 

ok tu je gambar untuk photoshoot preconvocation kali ni
tapi tak habis lagi tau cerita pasal konvo-konvo segala ni
banyak lagi gambar masa hari konvokesyen
tunggu..jumpa lagi di entri akan datang..hihi

24 comments:

  1. congratsssss!!!! cantik jubah korang.Untung la grad UTM..nama besar..bkn calang2 org leh study ctu

    ReplyDelete
  2. thank you awak..alhamdulillah dah habis pon belajar..hihi ^^

    ReplyDelete
  3. tahniahh :) abis pun....leh kawinn

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq =) hahaha tgu org masuk meminang la ni..hahaha

      Delete
  4. taniah sis . btw semua pic nice sangat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq pykaa..credit to my frens..hihi dorang terer amek gambar..kte duduk senyum2 jek..haha

      Delete
  5. TAHNIAH .. WOW .. MERIAHNYE TGOK .. SIAP BELON LAGI TU .. BESHHNYE ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq awak ^^ best sgt2..rase nk kunyah2 je belon tu sume..hahaha

      Delete
  6. Replies
    1. kann..best sgt2 tau..rase nk ulang lagi sume tu..

      Delete
  7. bestnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .heee

    ReplyDelete
  8. happy convo! meriah...i wish i can be like that :)

    ReplyDelete
  9. wah mantap sekali poto disini, selamat dan sukses yah

    ReplyDelete
  10. congrats.. meriahnya siap ada belon lagi.. best!

    ReplyDelete